Social Icons

czwartek, 23 lipca 2015

Znowu wyjeżdżam? Co u mnie ?

 W poniedziałek zakupiłam nowy numer Be Active! Myślę,że jest kilka ciekawych artykułów oraz trening,który mam zamiar wykonać i później zdam wam relacje jak jest?


W niedzielę wyjeżdżam na 5dni do Łeby(znowu Bałtyk ;) ) Myślę,że jak wrócę to będę miała dla was duuużo zdjęć nie tak jak ostatnio Klik ;) Posty będą normalnie (mam nadzieję!) Zmykam się powoli pakować a tym czasem łapcie kilka zdjęć z tego tygodnia.
 Dzisiaj była w restauracji i zamiast pizzy, którą większość tam zamawia (jeszcze nie dawno też w niej byłam) zamówiłam sałatkę z kurczakiem  z dużą ilością warzyw oraz sosem curry.

 Ostatnio kupiłam placki tortilli i będę co jakiś czas próbowała przygotować je na trochę inny sposób.
Na zdjęciu tortilla z grillowaną piersią z kurczaka,kapustą pekińską,pomidorem,ogórkiem oraz papryką.
 I na koniec przekąska! Arbuz,jabłko,pomidorki koktajlowe oraz domowej roboty ciasteczka owsiane.
Przepis znajdziecie tutaj Klik ;)
A co tam u was ? Jakieś plany na wakacje? Urlop aktywny czy totalny wypoczynek ? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates