Social Icons

niedziela, 7 czerwca 2015

Zmiana nawyków

Hej Hej !
Dzisiaj kilka a może kilkanaście słów o mojej jak i Twojej zmianie nawyków żywieniowych!
Same ćwiczenia nie wystarczą żeby mieć płaski brzuch czy wyrzeźbione ciało szacuje się że 70% sukcesu to odpowiednia dieta a zaledwie 30% ćwiczenia. No to co? Jesteście gotowi zmienić swoją dietę o 360 stopni ? Zaczynamy !
Może najpierw coś o moich nie zdrowych nawykach z przed jeszcze kilku miesięcy:
*Nie jadłam regularnie- jadłam nawet jak mi się nudziło czasami jadłam 3 posiłki a czasami nawet 8 ! 8-O
*Nie zwracałam uwagi na etykiety (kalorie,zawartość białka węgli tłuszczy oraz składu który teraz mnie przeraża w tym co jadłam ) Gdy nie chciało mi się gotować lub  obiad był nie dobry robiłam co ? Zupkę chińska ! 0 wartości odżywczych sama chemia! Nie mam pojęcia jak mogłam to jeść,,
*Słodycze,słodycze,słodycze- nie wyobrażałam sobie dnia bez przynajmniej jednego batonika,chipsów,fastfoodów itp teraz pozwalam sobie na jedną taką niezdrową przekąskę w tygodniu bo nie umiem jeszcze zrezygnować z tego do końca.
Zacznijmy od małych zmian dzięki którym są ogromne różnice ! :
*zamiana białego ryżu,pieczywa,makaronu na ciemny (są o wiele lepsze i milion razy zdrowsze)
*dodawanie owoców lub warzyw do każdego posiłku- jeżeli nie jesteście w stanie zróbcie sobie z nich sok (niedługo będzie o nich notka na moim blogu)
*jedzenie regularnie-przyjęte jest,że powinno się jeść 5posiłków dziennie w odstępach 3-4h ale każdy organizm jest inny! Ja jem co 2-3h
*na początku możecie obliczyć ile kalorii powinniście spożywać np tu http://www.zdrowotne.pl/kalkulator-kalorii oraz ile gram białka,węgli oraz tłuszczy potrzebujecie dziennie i się do tego stosujcie a później jak już się trochę z tym oswoicie będziecie wiedzieć mniej więcej ile i czego wasz organizm potrzebuję
*Ograniczcie lub najlepiej zrezygnujcie z :alkoholu i słodyczy (ja pozwalam sobie na jedną niezdrową przekąskę np batonika w tygodniu)
*Zrezygnujcie z cukru zamiana na miód lub syrop z agawy dobrze wam zrobi-przyznam się wam… mama kupowała kilogram cukru co miesiąc…tylko ja go używałam do..słodzenia herbaty ! Piłam 3-5herbat dziennie i słodziłam 3-4łyżeczkami cukru. Porażka :-| Teraz piję jedną zieloną herbatę rano (oczywiście BEZ CUKRU)
*Zacznijcie pić wodę ! Nikt wam nie każe pić od razu 2-3l wody zacznijcie od szklanki wody dziennie (ja kiedyś nienawidziłam wody teraz piję 1,5l wody dziennie !)
Myślę,że jeżeli chociaż kilka z tych punktów zostanie przez was spełnionych to jesteście na dobrej drodze! Trzymam za was kciuki a teraz uciekam po szklankę wody. Buziaki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates