Social Icons

piątek, 19 czerwca 2015

Produkty spożywcze,którch nie może zabraknąć w mojej kuchni




Hej hej!
W tym poście pokażę wam kilka produktów spożywczych,których nie może zabraknąć w mojej kuchni.
1.Jogurt naturalny
Najczęściej zabieram go do szkoły i wrzucam do niego wcześniej pokrojone owoce(banany i truskawki mmm pycha!)



 2.Orzechy
Co prawda jest to bardzo kaloryczna przekąska ale za to jaka zdrowa! Starajmy się jeść jedną garść orzechów dziennie.



3.Owoce i warzywa










  
Pamiętajmy,że owoce i warzywa powinny być obecne w każdym z naszych 5 posiłków
4.Płatki owsiane górskie
Ważne żebyśmy nie wybierali płatków błyskawicznych bo mają mniej składników odżywczych. Robię z nich zazwyczaj owsiankę

5.Pieczywo
Oczywiście starajmy się wybierać ciemne pieczywo i zrezygnować z białego

6.Ryż
Także ciemny. Przeważnie jest u mnie wykorzystywany podczas obiadu razem z piersią z kurczaka
 
7.Pierś z kurczaka
Jest u mnie głównym źródłem białka ponieważ innego mięsa raczej nie jem a ryb nie jestem jestem w stanie przełknąć

8.Jaja
Używam ich zazwyczaj do pancaków (jeżeli chcecie to zrobię osobny post o nich są z 3składników i nie zawierają mąki!)

9.Herbata zielona
Tutaj odsyłam was do strony,na której są jej wspaniałe właściwości Klik. Piję ją zawszę przed lub po śniadaniu


10.Pieczywo chrupkie oraz wafle ryżowe
Jest to fajna alternatywa kiedy nie mamy pomysłu co zjeść a chcemy coś przegryźć. Są mało kaloryczne.Można je posmarować np. dżemem.



Myślę,że to by było na tyle z produktów,które zawsze mam w domu i wykorzystuję praktycznie codziennie.A bez czego wy się nie możecie obejść ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates