Social Icons

sobota, 13 czerwca 2015

Jakie kanały z ćwiczeniami polecam ?


Hej hej !
Pomyślałam,że fajnie by było jakbym napisała wam coś o początkach z ćwiczeniami :).
 Może zacznijmy standardowo od tego jak było z tym u mnie. A więc...było okropnie! Ćwiczyłam 2 dni z rzędu i mi się odechciewało. W końcu postawiłam sobie za cel,że będę ćwiczyła przez miesiąc i jeżeli będę widziała efekty i będzie mi się podobało(w co wątpiłam) to będę to robić dłużej. Oczywiście spodobało mi się! Każdego dnia szukałam nowych ćwiczeń aby urozmaicić mój trening.
Tutaj macie kilka kanałów z którymi ćwiczyłam (teraz znam większość ćwiczeń +chodzę na siłownię więc dodatkowo wykonuję ćwiczenia siłowe):
Klik :) kanał prowadzony głównie przez 2 dziewczyny,które są fenomenalne!Pierwszy trening jaki wykonałam był to: Miley Cyrus Sexy Legs (pewnie większość z was o nim słyszała dla tych którzy nie widzieli Klik :) ) Dziewczyny dają tyle pozytywnej energii..tak samo jak Mel B Klik :)
Kolejną osobą jest Natalia Gacka,która jest mistrzynią świata w fitnessie sylwetkowym!!Klik :) na tym kanale znajdziecie nie tylko ćwiczenia z Natalią (które są niesamowite i na różnych stopniach trudności) ale także przepisy na zdrowe posiłki!
Z Ewą Chodakowską wykonałam pół skalpela Klik :) i nie mogłam...nie mogłam znieść jej głosu! Nie jest dla mnie zbyt motywująca :(
Oczywiście do ćwiczeń polecam utworzyć playlistę z waszymi ulubionymi piosenkami,które dodadzą wam powera! 
Pamiętajcie,żeby być w ruchu minimum 30minut dziennie. Może być to wyczerpujący trening,bieg ale także spacer czy nawet sprzątanie! Ważne aby być w ruchu.
Minimum 3razy w tygodniu zróbmy porządny trening,który będzie trwał minimum 20min(po takim czasie zaczynamy dopiero spalać tkankę tłuszczową)
Mam nadzieję,że zaczniecie ćwiczyć. Może macie jakieś kanały godne polecenia ? Piszcie w komentarzach!
Oczywiście trzymam za was kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates