Social Icons

czwartek, 2 lipca 2015

Nowa seria! Posiłki,które możemy zabrać do pracy,szkoły #1

Hej hej!
Wpadłam na pomysł,żeby stworzyć nową serię postów,w których będę pokazywać co zabieram ze sobą gdy gdzieś wychodzę ;)

Myślę,że wiele z nas ma wymówkę "nie mam czasu na przygotowanie zdrowych posiłków przed pracą/szkołą" Ale kto wam każe przygotowywać te posiłki z rana? Możecie śmiało zrobić je wieczorem i zamknąć w pudełeczku rano tylko wyjąć i Gotowe ! 
Dzisiaj byłam nad jeziorem,oprócz oczywiście wody(Pamiętajmy,że podczas lata powinniśmy pić jeszcze więcej !) zabrałam ze sobą coś do jedzenia.
1.Sałatka owocowa
Bardzo często zabieram ze sobą taką sałatkę i zjadam ją na lunch.
Wrzucam do niej po prostu owoce,które akurat miałam w domu w tej sałatce jest :
*kiwi
*banan
*nektarynka
*jabłko
*gruszka
*truskawki




















2.Jogurt naturalny z dodatkiem owoców 
Oczywiście owoców  pokrojonych i dodanych przeze mnie przed samym zjedzeniem! (Chyba nie muszę pisać,że jogurty "owocowe" to sama chemia ?) A może muszę ? Jeżeli chcecie to napiszę post o jogurtach "owocowych"
Ja akurat tym razem dodałam :
*banana
*truskawki

















Ale wy możecie dodać jakiekolwiek owoce
Możecie jeść tak jak ja z kubeczka lub przelać jogurt do miski i tak dodać owoce
Na dzisiaj to tyle postaram się aby posty z serii "jedzenia na wynos" z naszego domu pojawiały się co 2-3 tyg ;)
Może macie swoje ulubione jedzenie,które zabieracie ze sobą?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates