Social Icons

niedziela, 7 czerwca 2015

Coś o mnie i o planach na ten blog

Hej hej !
Może zaczniemy od początku.. A więc mam na imię Klaudia i mam 16lat. Interesuję się głównie tym o czym będzie ten blog (zdrowy styl życia,dieta,ćwiczenia i bla bla bla zresztą sami się przekonacie  ;-) ) Moim celem na tym blogu jest uświadomienie wam jak ważny jest zdrowy styl życia! Pokaże wam że nie trzeba wiele aby zacząć. Wystarczy dobra motywacja i silna wola. Wiem po sobie że najtrudniej jest zacząć ale mam nadzieję że dzięki moim wpisom zechcesz chociaż spróbować.
Co tutaj znajdziesz?
*Pomysły na zdrowe posiłki,które wcale nie muszą być nie smaczne i nudne.
*Dowiesz się paru istotnych rzeczy w kwestii odchudzania,zdrowego stylu życia,ćwiczeń..
*Dowiesz się także jak to było ze mną jak zaczęłam,do czego dążę,czy było trudno zacząć, jak wygląda mój dzień
Zapowiada się ciekawie ? Mam nadzieję że będziesz zaglądać na mojego bloga,zaczniesz zmieniać coś w swoim życiu w kwestii odżywiania oraz aktywności fizycznej,może się nawet ze mną tym podzielisz ?
Oczywiście jeżeli macie jakieś pomysły na notki lub chciałybyście się o czymś dowiedzieć to piszcie! Jeżeli tylko będę umiała i miała wystarczającą wiedzę w danym temacie to na pewno poruszę dany temat. :-)
Pamiętaj! Każdy mały kroczek jest ważny i wkrótce doprowadzi nas do celu jeżeli tylko będziemy tego pragnąć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates